понедељак, 11. март 2013.

Pure poison Dior



Cim je napolju malo granulo Sunce,a ja konacno ugrabila malo slobodnog vremena,odmah sam dobila inspiraciju da napisem post o jos jednom Diorovom otrovcicu,s' tim sto je ovaj idealan i za zimu,i za prolece,bas pravi parfem za tzv.prelazni period...
U pitanju je Pure poison,koji nam je na police parfimerija dosao da pravi drustvo Hypnotic-u i Midnight-u,2004.godine.



Parfemska kompozicija je cvetna,dominantne note su jasmin,cvet narandze i gardenija(prva dva sastojka se mnogo jace osecaju od gardenije).Izrazito postojan i nakon reformulacije,koju je pretrpeo kao i vecina Diorovih parfema,pre par godina...
Pure poison koji ja posedujem ima staru,nereformulisanu bocicu koja se od nove razlikuje po boji(stara je skroz bela,nova je belicasto-ljubicasta,sa holo prelamanjem),prsten na mojoj bocici je skroz crn,na novoj je zlatan,i boja kutije se takodje malo razlikuje(moja je,koliko se secam,jer sam je bacila,bila za nijansu svetlija od nove tamno ljubicaste).




Sam parfem pretrpeo je promene u smislu da je to ista nota,samo znatno razblazenija,postojanost je ostala ista(oko 12h na mojoj kozi(obe verzije),a aura je kod novog jako mala,tik uz kozu,dok se stari sirio kilometrima okolo:-))
Odlican je i za dan,i za vece,mirise nezno,belo,i moze se nositi u skoro svim prilikama...Ja sam ga nosila dok sam bila u drugom stanju,cak i leti i nije mi smetao...nekako mi je bas isao uz mene u tom periodu.
Moze da prodje i kao office scent,zavisi kojim poslom se bavite.
Za leto ga preporucujem ljubiteljima neznih cvetnih,a ipak za vrucine jakih parfema,dva sprica ce biti sasvim dovoljna.
Divan je i za svecane dogadjaje,vencanja(nekako asocira na belu boju haljina,vencanice...).
Postoji,takodje,i parfemska krema Pure poison,pa ako vam je parfem jak,ili ne zelite da ga nosite kada su temperature visoke,mozete uzeti kremu,mirise identicno,samo malo slabije,a miris se dugo,dugo zadrzava na kozi.

 Kao i uvek,sledi opisivanje razlika kopija/original:

-Originalna bocica ima slova koja se ne mogu ogrebati(moja su se malo ogrebala jer sam ga vukla na svoja putovanja svuda sa sobom,a i nekoliko puta mi je pao na pod,tako da fali mali deo jednog slova,videcete vec na slikama)
-Slova na dnu bocice su urezana i ne mogu se skinuti(nova verzija ima nalepnicu,kod nje probajte noktima da zagrebete slova,ne bi trebalo da se skidaju ako je u pitanju original)
-Cevcica prskalice se moze videti ako bocicu prinesete jakom izvoru svetlosti i ne bi trebalo da je kriva,da se savija skroz u stranu pri dnu bocice,originalna cevcica ima lep pad i blagu krivinu)
 -Oko prskalice parfema ne curi tecnost,nista se ne klima,mrda...
 -Kod na dnu bocice mozete proveriti na sajtu checkcosmetic.com(mada generalno,kod je najlakse iskopirati,pa vam ovo i nije neka garancija)
 -Obratite paznju na kutiju,celofan bi trebalo da je tanak,proziran i da je parfem lepo zapakovan,kod kopija je folija jeftina i deblja nego originalna

Bocica je sa holo presijavanjem,pa je jako tesko uslikati,te moje slike nisu najbolje,ali dovoljne su da vidite ove sitnice koje sam opisala.


Posto su Dior parfemi najkopiraniji parfemi na trzistu,ne preporucujem kupovinu istih bilo gde,sem u parfimerijama.
Kako se vama dopada Pure posion?


Sledeci post ce biti gostujuci,tj.moja sestra je pripremila neke zanimljive slicice iz Istanbula iz koga se vratila puna utisaka,nadam se da ce vam se svideti:-)
Do sledeceg citanja,

                                              Beauty doctor xx






30 коментара:

  1. Nemam ovaj, ali iz Poison linije svidja mi se Hypnotic. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман11/3/13 23:24

    Probala sam ga skoro, doduse na bloteru. Osjetim nesto mirisi u sobi, nisam znala koji, posto sam jos par probala, mami me... i ja skontam da je on, svidja mi se. Nije naporan, taman kako treba, ima nesto u njemu...sad znam i sta, jasmin, cvijet narandze. :)Mirisi mi na cisto, bas u skladu sa bojom bocice, a istovremeno i ostro, ozbiljno. Definitivno testiram na kozi, mnogo mi se svidja.
    Mini me.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mini,ovo je must have,veruj mi:-))
      Jako slican njemu,samo malo manje ostar,je In the mood for love GFF,probaj i njega,mada ja vise volim Pure poison.

      Избриши
  3. Анониман12/3/13 02:01

    Probala sam taj, i on mi se svidja, ali on mi je ljetni, poletniji od ovog.
    Vjerujem ti.:)

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман12/3/13 02:02

    Samo mi jos to treba, jos jedan na listi.:)

    ОдговориИзбриши
  5. Одговори
    1. Bas savrsenstvo!Tako su ga dobro izveli,samo mi je zao sto je reformulisan,prvobitna verzija je bila milion puta jaca,ostrija i u svakom smislu bolja...reformulacijom se stice utisak kao da su ga razblazili najobicnijom vodom za pice:-(

      Избриши
  6. Eto problema kad slučajno otkriješ još jedan dobar beauty blog. Moraš da se diviš lepotama koje su prikazane i produžuješ svoju wl a novčanik stanjuješ :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti!Tu smo da pomognemo jedna drugoj da parice brze idu iz novcanika,haha!:-))

      Избриши
  7. Tako mi je drago da tebi dobro stoji, mi se nismo nasli :(
    Odlican post <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala,Bebi <3
      Koju si verziju probala,reformulisanu ili staru?
      Cudi me da ti se nije svideo,nas dve uglavnom volimo slicne parfemcice...

      Избриши
    2. Jao ja mislim da sam probala novu, i mene cudi jer se bas slazemo :**

      Moguce da je starija lepsa :)

      Избриши
  8. Dobila sam preporuku da probam ovaj parfem, sada i tvoj post... to je znak :D

    ОдговориИзбриши
  9. nisam nikad njuskala ovaj parfem ali bocica deluje fantasticno :) volela sam dior addict u crnoj duguljastoj cetvrtastoj bocici, on je savrseno mirisao :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao,jeste,mada i nova reformulisana verzija divno mirise,samo su ga malo razblazili:-)
      Probaj i ovaj obavezno,nezniji je od Addict-a,ali je mnogo lep!

      Избриши
  10. Aaajjj ovo je nekada na mojoj listi za kupovinu parfema bio uvijek visoko rangiran, i zaista sam dugo bila zaljubljena u njega,ali ga nažalost nikada nisam kupila. Uvijek mi je neko poklanjao neki, i nisam ni stigla da sama kupim i zaboravila sam na njega. Jedva čekam da pomirišem novu verziju i da ga kupim...dobro si me podsjetila!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Eto kako blogerke,kako neko rece,jedna drugoj istiskuju pare iz novcanika svojim preporukama :-))

      Избриши
  11. Ako Dior nesto ume, to je da napravi parfem. I to ne obican parfem, vec savrsenstvo u bocici. PP me odusevi, ali ja vise volim PP Elixir jer mi je vise legao. Odlican post.

    PS: Giveaway kod mene na blogu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ucestvujem i nadam se :-)
      Nisam imala priliku da probam PP Elixir,bas bih volela da ga njusnem,moracu to da obavim prvom prilikom...

      Избриши
  12. Анониман15/3/13 00:29

    Frendica ga je imala, tako da sam upoznata s njegovim čarima :D

    ОдговориИзбриши
  13. Анониман20/3/13 16:59

    prvo obozavam tvoj blog :) koje parfeme bi mi preporucila za posao i ako moze preporuka za neki proljetni parfem sa sirokom aurom. hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno<3
      Ako nije tajna,reci mi kojim se poslom bavis,da bi smo sto preciznije odredili koji parfem da probas:-)
      Od prolecnih sa sirokom aurom za prolece ti preporucujem
      -Chloe Love ili Chloe Love intense ako volis puderaste,malo jace parfeme koji mirisu na sminku,
      -novi D&G pour femme ako volis malo sladje,on je puderasto-vockasto-cvetni
      -od ostalih,Allure edt kao klasican primer office scent-a,zatim gore opisani Pure poison,kao i Chloe edp(sa krem masnicom na bocici)
      -ako volis zelene-Chanel Chance eau fraiche,Versace Versense(nema bas neku auru,a i nepostojan,ipak ga probaj,lep je)
      -vocno-zeleno-svez-Chanel Chance eau tendre
      Nadam se da sam malo pomogla:-)

      Избриши
  14. Анониман21/3/13 23:55

    hvala na opsirnom odgovoru, pogledacu sve nabrojane kad odem u parfimeriju. pocela sam raditi kao medicinski predstavnik pa sam cesto u apotekama, kod doktora itd. ne bi neki naporan, vise neki svjez da nikog ne gusi :).naravno da si mi pomogla i jedva cekam sestrin post. pozdrav

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti jos jednom!
      Sad kad znamo zanimanje,mnogo je lakse,pa se lista za isprobavanje menja:-)
      Dakle,probaj:
      -Omnia Crystalline
      -La coste pour femme
      -Chloe edt(bela masnica)
      -Chloe Love eau florale
      -uzmi u obzir i ona dva Chanel Chance koja sam ti preporucila:-)
      Javi mi sta si kupila na kraju,veliki pozdrav!

      Избриши
  15. Анониман9/6/13 08:50

    samo da javim da sam u medjuvremenu uzela bvlgari omnia c. i chanel zeleni.sljedeci na redu je chloe :). hvala jos jednom na preporukama.

    ОдговориИзбриши