петак, 22. март 2013.

Istanbul part II :-)



Kao sto sam vam i obecala,gostujuci foto-post moje sestre sa slicicama iz Istanbula.
Ona je odusevljena gradom,nazalost nije bilo mnogo vremena za obilazak istog,jer je dosta radila,ali se svejedno vratila puna utisaka...
Slede slicice koje je brzinski stigla da uhvati,neke su slikane iz automobila(u kome je,nazalost,najveci deo vremena i provodila,jer su saobracajne guzve uzasne),neke su nastale tokom shopinga,a neke sasvim slucajno,na kastinzima ili u gradu...Uzivajte!:-)

 
by night







by day
Romantic restaurant

Casting time early in the morning
Dućani
Dan zaljubljenih

Macaroon's shop Laduree
 
Laduree's macaroons
  

  
Slede slicice Victoria's secret parfema u preslatkim bocicama,a u nekom od narednih postova i recenzija za neke od njih...




 
I za kraj,nesto slatko,kao i proslog puta:-)


U nekom od narednih postova bice i par fotografija sa snimanja jednog muzickog spota,kao i make up trik turske sminkerke,inace se od sminke uglavnom koristi MAC.

Nadam se da vam se dopao ovaj mali putopis:-)




Do sledeceg citanja,
                                                     Beauty doctor xo xo




































18 коментара:

  1. Prelepo :)
    Jel to u Turskoj ima VS? :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kao sto vidis,ima:-)
      Ima ga i u Grckoj,na Atinskom aerodromu.
      Samo nas zaobilaze kao da smo sa druge planete:-))

      Избриши
  2. Prelepe fotografije :) Najdraza mi je ova sa 'macaroons' puslicama :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I meni:-)
      Vidis koje sve kombinacije ukusa imaju,smokva i hibiskus,dusu dalo za isprobavanje:-)

      Избриши
  3. jako ljepe slike, nikad nisam tamo bila :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala!
      Meni je jako interesantan taj spoj tradicionalnog i modernog,trude se i da idu u korak sa svetom,ali i da zadrze svoju kulturu i obicaje,sto je za svaku pohvalu.

      Избриши
  4. PRELEPO! Mnogo sam slusala o Istanbulu i tako mi se ide, a tvoje slicice jos vise mame! A makarunsi <3 kako ce se beba obradovati kad poraste kad je odvedes!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao Bebi,pa kad pocne da otkriva parfemske note orijenta,nagrabusila sam i ja i moj novcanik :-)))
      Samo da ne bude na majku ;-))

      P.S.I meni su macaroons-i <3 <3 <3

      Избриши
  5. Slike su fantastične! Želja mi je da odem u Istanbul i nadam se da ću ove godine :)

    ОдговориИзбриши
  6. nije fer :(( hehe :D
    odmah sam dobila zelju da putujem :))
    super je post, i bas je lepa seka :)

    ОдговориИзбриши
  7. Ooodlicne slike, gledajuci ih sam dobila zelju da i sama putujem,stvarno nisam dugo...posao i faks me previse zaokupljaju :/
    A dobro mi izgleda i ovaj Victorias Secret parfemcic :)

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман28/3/13 21:17

    Što je Sulejman popularizirao Istanbul, to je strašno :D predivne fotke

    ОдговориИзбриши
  9. sjajne slike! bas me zanimaju utisci za VS parfeme

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bice uskoro,Jejo!Jedan me je odusevio,a drugi je onako,pravi letnji,pa mu je i postojanost letnja,2h maksimum:-)

      Избриши