понедељак, 15. април 2013.

Apparition Emanuel Ungaro

Smatram da su Ungaro parfemi nepravedno zapostavljeni kod nas,i retko gde ih vidjam u prodaji...
Ne znam zbog cega je to tako,ali dok ne dodju na police nasih parfimerija,zelim da vam predstavim jednu pravu Ungaro mirisnu 'ubicu' :-))


Kao prvo,obozavam miris maline u kozmetici,parfemima,gde god,samo neka je malinasto...:-)
Za Apparition sam cula da je 'jaca verzija Givenchy Hot couture-a',i dugo sam ga trazila.
Nakon sto sam ga isprobala na bloteru,odusevila sam se,zgrabila kupljeno i sva srecna otrcala kuci...Bilo je to u doba moje manije za sto jacim parfemima(danas je situacija,ipak,malo drugacija;-))


Parfem dolazi u bocici od 30,50 i 90ml,u edp koncentraciji,izuzetno je jak,nije office scent i nije lep leti,za sva ostala godisnja doba moze da prodje.
Najlepsi je zimi,zbog hladnoce,tada se malina u njemu 'smrzne' i nezno vas obavija,pa je uzitak kompletan:-)
Vise je vecernji nego dnevni tip parfema.
Visoke temperature menjaju ovaj parfem u nesto sto on nije,pa se na kozi pojacava nota alkohola i  brzo izazove mucninu kod zene koja ga nosi(isprobano na vise osoba:-))
Otvara se,kao sto vec napisah,notama maline,koja je dominantni sastojak,a odmah zatim slede crvena ljuta paprika,koja mu zaista daje jednu malo stroziju,ostriju crtu.a u bazi je paculi(secate se,miris rezanih grafitnih olovaka:-)) i amber.
Nota ruze postoji u parfemu,ali je ja nikada nisam osetila,jednostavno je malina toliko jaka i nema sanse da se sem nje,i paprike na pocetku,oseti bilo sta drugo:-)
Apparition mirise kao jak alkoholni liker od maline,u koji je dodato i malo nekih drugih sastojaka da bi se sve lakse podnelo i delovalo primamljivije:-))
Kao sto rekoh,izrazito je jak,postojanost je fenomenalna,preko 12h.

Ne verujem da se Ungaro parfemi mnogo kopiraju,jer nisu skupi i popularni,ali za svaki slucaj,naglasavam razliku izmedju kopije i originala:
-na dnu su slova ugravirana zlatnom bojom koja se ne guli i ne skida grebanjem
-neke serije Apparition-a imaju prozirnu nalepnicu na dnu bocice,na kojoj su zlatna slova,takodje se ne skidaju grebanjem(moj je bio sa ugraviranim slovima)
-kod je crne boje,ne moze se skinuti sa dna bocice
-cevcica je pri dnu blago savijena,vidi se kroz tecnost,malo deblja
-bocica je od masivnog,kvalitetnog stakla na kome nema mehurica,sa raznobojnim kockicama i duplim dnom,teska i upecatljiva
-kutija je bela,kartonska,a na njenom dnu je kod(crne boje) koji bi trebalo da se podudara sa kodom na bocici
-boja tecnosti je skoro zuta(identicna ovoj sa slike)



Obavezno ga isprobajte ako negde naletite na njega,ja sam ga se malo zasitila pa je morao da ide dalje,ali verujem da ima dosta vas koje bi volele da ga probaju...
Koje vi Ungaro parfeme volite i koristite?
Do sledeceg citanja,
                                           Beauty doctor,xoxo

5 коментара:

  1. Анониман18/4/13 23:55

    Volim kad su bočice posebne :D nisam, na žalost, isprobala Ungaro parfeme :/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Retko gde se mogu naci,ne znam zasto je to tako:-(
      Jako su kvalitetni i postojani,a tako nepravedno zapostavljeni...

      Избриши
  2. Fantastican opis! :*
    I meni je flasica fantazija, a od Ungara znam samo Divu <3

    ОдговориИзбриши
  3. Nisam imala prilike da ih sprobam :/

    ОдговориИзбриши